Metafaktoria” firma badawcza w Warszawie – Agencja badawcza wykorzystująca Storytelling
17025
page,page-id-17025,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ctcc-exclude-EU,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Kim jesteśmy

Metafaktoria to założona w 2012 roku firma badawcza, która posługuje się metodą storytellingu z wykorzystaniem ukrytych metafor oraz autorskimi badaniami etnograficznymi.

Te dwa podejścia pozwalają zrozumieć, co dzieje się w umysłach konsumentów, a także ich faktyczne zachowania.

Metafaktoria była pierwszą w Polsce firmą badawczą posługującą się metodologią ZMET™ (2012-2015).

Poznaj nas

^D02987D62A36F3453B92E156BFC68367A02899E5742C5D4E84^pimgpsh_fullsize_distr

Anna Ryterska – Skończyła socjologię i amerykanistykę, w badaniach rynkowych od 1994 roku, zarówno po stronie Klienta (Unilever), jak i dostawcy. Specjalizuje się w badaniach jakościowych: konsumenckich (FMCG, farmaceutyczne, finansowe), B2B, etnografii. Została przeszkolona w zakresie stosowania metodologii ZMET™ (2012). Lubi Warszawę, życie codzienne (teraz i przed wiekami, czyli historię społeczną), niskie temperatury i „Przegląd Sportowy”.

^6F36987A4893A22C7B5C2FB2BB38DF75DC44314322F7DFB7E3^pimgpsh_fullsize_distr

Przemek Papis – Marketingowiec z prawie 20- letnim stażem pracy w FMCG oraz ubezpieczeniach: (m.in. Unilever, Holsten Brauerei, PZU Życie). Posiada doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacji oraz jakościowych badaniach rynkowych. Ma dogłębną wiedzę na temat polskiego konsumenta i shoppera. Lubi styl Art Deco, tajską kuchnię i szeroko pojmowaną pop kulturę.