Jaka jest opowieść konsumenta?
Głęboki wgląd do umysłów konsumentów dotyczący badanego tematu np. eksploracji danego pojęcia
Jaka jest opowieść Twojej marki ?
Diagnostyka i ocena pomysłów na komunikację lub gotowych filmów/skryptów w powiązaniu z ukrytymi metaforami na temat marki/kategorii/rynku
O czym opowiada Twoje opakowanie?
Diagnostyka i ocena pomysłów na nową szatę graficzną, identyfikację wizualną w powiązaniu z ukrytymi metaforami na temat marki/kategorii/rynku
Kim jest Twoja marka?
Identyfikacja tożsamości i wartości marki wyrażonych przez reprezentujący ją archetyp
Wywiady i obserwacje w domach konsumentów pozwalające zrozumieć, kim są konsumenci w ich własnym środowisku
Konsumenci prowadzą dzienniczek, robią zdjęcia zdarzeń, jakie miały miejsce w ciągu dnia, opisują je i wyjaśniają, co mówią o nich i o ich życiu.