Nasza oferta – badania storytellingowe, etnograficzne, jakościowe, marketing narracyjny – Firma badawcza „Metafaktoria” Warszawa
17139
page,page-id-17139,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ctcc-exclude-EU,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Co oferujemy

Pomagamy marketingowcom w podejmowaniu
decyzji na różnych etapach życia marek

NARODZINY MARKI

Eksploracja (kategorii, benefitów, znaczeń, etc.)
Identyfikacja archetypu/ów dla nowej marki
Tworzenie konceptu dla marki w oparciu o korzyści emocjonalne

ROZWIJANIE MARKI

Zrozumienie obecnego wizerunku marki
Obserwacja zwyczajów konsumenckich oraz interakcji z marką

DOJRZAŁA MARKA

Rozwój i badanie nowej komunikacji
Usprawnienia istniejącej komunikacji
Rozwój i badanie nowego designu opakowań

Jaka jest opowieść Twojej marki?

badania_story

Badania storytellingowe

badania_etno

Badania etnograficzne

Badania storytellingowe

meta-story

Meta-story

Jaka jest opowieść konsumenta?

Głęboki wgląd do umysłów konsumentów dotyczący badanego tematu np. eksploracji danego pojęcia

meta-comm

Meta-comm

Jaka jest opowieść Twojej marki ?

Diagnostyka i ocena  pomysłów na komunikację lub gotowych filmów/skryptów w powiązaniu z ukrytymi metaforami na temat marki/kategorii/rynku

meta-pack

Meta-pack

O czym opowiada Twoje opakowanie?

Diagnostyka i ocena  pomysłów na nową szatę graficzną, identyfikację wizualną w powiązaniu z ukrytymi metaforami na temat marki/kategorii/rynku

głowa

Meta-typ

Kim jest Twoja marka?

Identyfikacja tożsamości i wartości marki wyrażonych przez reprezentujący ją archetyp

Badania etnograficzne

etno-locus

Etno-locus

Wywiady i obserwacje w domach konsumentów pozwalające zrozumieć, kim są konsumenci w ich własnym środowisku

etno-story

Etno-story

Konsumenci prowadzą dzienniczek, robią zdjęcia zdarzeń, jakie miały miejsce w ciągu dnia, opisują je i wyjaśniają, co mówią o nich i o ich życiu.